Rabu, 27 April 2011

Keputusan Allah

Memang debar , debar sbb tanggal 28 april , plajar lepasan spm 2010 akan mengetahui samada mereka berjaya untuk menempa kejayaan seterusnya di alam matrikulasi atau tidak . Erm...tapi tak semua nya cm gitu kerana ada yang menanti saat perjuangan di bumi anbia' atau di bumi eropah . Apapun kami semua membawa satu matlamat iaitu belajar dan terus mendalami ilmu. Ya itu yang sebenarnya , kami semua nk kn ilmu di dada , krn kmi masih kurang ilmu . Tapi hati ini teramatlah takut plus berdebar menanti detik 28 apr , apalah yg akan terpampang di laman sesawang kerajaan nnt .

Takut memang takut , tapi selagi kita berpegang pada ketentuan adalah yang terbaik , pasti kita akan lebih tenang krn memang sudah ternyta kebimbangan tidak mampu mendatang sedikit pun faedah kepada kita.

Sekarang apa yg pntg , kita perlu terima apa jua ketentuannya kerana segala ketentuannya adalah yang terbaik kepada hambanya kerana Dialah yang menciptakan kita , masakan tuan yang menciptakan kita akan memberikan sesuatu keburukan kepada kita.

Apapun keputusannya , kita perlu sabar menanti dan disertai dengan redha dgn qada dan qadarnya.

Yakinlah Allah itu segala-galanya kepada kita kerana Dia adalah Rabbana.

Hi prob , I have Allah , don't ever dare to be closed to me !

I have Allah to tell to............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan